top of page

Şekilli oje yapımları

Her bayanın isteğidir mükemmel tırnaklara sahip olmak.Benim tırnaklarım demir eksikliğimden dolayı hemencik kırılıyorlar. Saçıma bile takılıp hemen kırılabiliyor.Bu durum çok sıkıcı olabiliyor bazen.Neyse ilaçlarımı düzgün kullanıp tırnak bakımıma daha çok dikkat etmeye çalışıyorum düzeldiler gibi :) Bazı kızlar sade renk ojelerden hoşlansalarda ben hem sade hemde desenli her tarzı severim :) Şimdik sizlerle kendi yaptığım ya da yapımlarını kolay bulduğum ojeleri paylaşacağım. Sizlerde deneyebilirsiniz.

Bu kediciği yapmak gayet eğlenceli ve basit. İhtiyacınız olan ince uçlu bir fırça.Benekleri ise ben toplu iğne ucuyla yapıyorum gayette orantılı oluyorlar.

Bu desen çok zarif ve kullanışlı bence yapımı gayet pratik, görünümü mükemmel :) Beyaz yerine siyah oje kullanarakta yapabilirsiniz.

Bunlarıda yılbaşına özel yapmıştım.Pek beceremedim ama yine de paylaşmak istedim:) İğne ucuyla yaptım.Kalp ve gölzer çok basit toplu iğnenin ucuyla oldu hemencik. Kalpleri iki tane yanyana benek yapıp birleştirerek oluşturdum.Kardan adamda ince fırçayla yaptım güzel olamadığından da zorlandığımı anlamışsınızdır zaten :)

Yaz mevsimine daha uygun bulduğum pembe ve çiçekli ojelerede bayılıyorum.Gördüğünüz gibi küçük dokunuşlarla tırnaklarınıza muazzam güzellikler katabilirsiniz .

Öne Çıkanlar
Son yazılar
Etiketlere göre arama
Henüz etiket yok.
Follow me
  • Facebook Clean
  • Twitter Clean
  • Instagram Clean
  • YouTube Clean
  • RSS Clean
bottom of page