top of page

Bana Her şey Seni Hatırlatır

Kitaplarımla geçirdiğim vakitler benim için çok değerli.Kitaplarımın resimlerini çekmekten çok hoşlanırım.Sizlerde alın kahvenizi,çayınızı canınız sıkıldığında başka dünyalara dalmak için kitap okuyun.Böylelikle hem huzur dolup hemde vaktinizi güzel bir aktivite ile doldurmuş olursunuz :)

Şimdik Bana Her şey Seni Hatırlatır romanının genel özetini paylaşacağım.Ben okudum çok güzel bir aşk hikayesi sizinde beğeneceğinizi umuyorum. Bir de kitap kokulu okurken çok hoş oluyor :)

Yirmi yıl önce, Erin Edwards hayatının aşkını bulduğundan emindi: Nate Lawson.Onun ilk aşkı.Herşeyini paylaştığı-gelecek ve çocuk hayallerini sonsuza dek sürecek planları... Onunla kalan bütün hayatını birlikte geçirecekti. Ta ki Erin'in,Nate'nin asla affetmeyeceği bir hata yaptığ geceye kadar. Erin bu aşkın yasıyla başbaşa kalmış ve asla unutmamıştı.Şimdilerde ise çok harika bir adamla mükemmel bir ilişkisi, başarılı ve heyecan verici bir kariyeri vardı.Peki, erkek arkadaşı ona evlenme teklif ettiğinde neden aklına gelen ilk şey Nate Lawson ismi olmuştu.

Bana her şey sana hatırlatır bir kadının hiç aklından çıkmayan ilk aşkının isminin kulaklarında çınlaması;Acaba şimdi nerededir? ve Şimdi hayatımda o olsaydı... sorularının beyninde yankılnmasıdır.

Öne Çıkanlar
Son yazılar
Etiketlere göre arama
Henüz etiket yok.
Follow me
  • Facebook Clean
  • Twitter Clean
  • Instagram Clean
  • YouTube Clean
  • RSS Clean
bottom of page