top of page

Kitaplarım ve ben :)

Merhabalar :) Çok fazla olmasada bir kitap koleksiyonum var :)Henüz bilmiyosunuz ama zamanlada göreceksiniz.Kitaplarım bana küçük dünyamda büyük mutluluklar sağlayan dostlarım. Okuduğum ,okumadığım tüm kitaplarımla saatlerce vakit geçirbilirim onların herbiri benim için ayrı bir önem arz ediyor.Her Dışarı çıktığımda illa ki bir kitapçıya uğrayıp, bakınırım.Kitapların kokularını içime çekerim.İlgimi çeken kitapları incelerim,saatler nasıl geçer o kitapların arasında hemencik hiç anlamam :) Ve en beğendiğiklerimi alırım:)Çoğu zamanda canım arkadaşım oki bana hep kitap hediye eder(benim için daha güzel bir hediye düşünülemezdi ). Küçüklüğümden beri kitapları çok severim ve şimdide kitapları çokseven biri olarak kocaman bir kütüphanede çalışmaktayım. Kitapların herbirinde kahramanların birini kendimmiş gibi görüp farklı farklı yaşayışlara dalıyorum. Hayal gücüm kitaplarım sayesinde çok gelişti.Arkadaşlarımda şaşırıyorlar bazen tabi benim hayal dünyamı bilen ender dostlarım hariç :) Bir yengeç burcu olarak çok duygusalımdır. Bazı kitapları ağlamaktan okuyamadığımda olmuştur okadar içinde hissediyorumki kendimi anlatamam.Kitaplarım benim için en kıymetli eşyalardır.Şimdik bir kitaplığım ve çok sayıda kitabım var ama ileride kütüphane gibi sadece kitaplarla dolu olan bir oda kurmayı hayal ediyorum<3

11025761_827150820691628_5506067790197827162_n.jpg
Öne Çıkanlar
Son yazılar
Etiketlere göre arama
Henüz etiket yok.
Follow me
  • Facebook Clean
  • Twitter Clean
  • Instagram Clean
  • YouTube Clean
  • RSS Clean
bottom of page